ondskefullabloggen.blogg.se

en blogg med tankar och idéer.

En "egen månad"...

Publicerad 2014-02-03 08:25:26 i Allmänt,

Jag har lovat mig själv nu ha en "egen månad".
Tid är ju nåt som anses allt viktigare. Flera går runt och gnäller att de inte har tid, vilket jag anser beror på dålig planering. Tid är ju det enda vi har! Anledningen att flertalet upplever att de inte har tid är att de låter "små saker" komma ivägen. Vissa saker upplevs lättare göra för stunden, som se TV versius gå på gymmet. Det gäller bara veta vad man använder sin tid till. Har du förresten tid att läsa detta?
Eller du anser dig ha tiden för att vinna detta i form utav kunskap?
Märk skillnaden. Vi vill ha tid till det vi upplever som viktigt.

Med egen månad tänkte jag:
* Ge fasen ragga på brudar på nätet. :P
* Förutom träna på gymmet träna lite oftare hemma. Det räcker med jättesmå intervaller, främst med situps.
* Se mer filmer. Nåt jag känner tar tid, men det är samtidigt nåt jag vill göra. Bra filmer utvecklar en. Nu menar jag inte bara storslagna filmer från Hollywood, utan det finns flera "utbildnings-videor" på Youtube.
* Satsa mer på mina konst-projekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela