ondskefullabloggen.blogg.se

en blogg med tankar och idéer.

Facebook vänner som sviker...

Publicerad 2014-02-22 18:59:05 i Allmänt,

Blogga kanske inte riktigt är min grej. Jag må vara konstnär och gilla skapa, men när jag drabbas av tanken att blogga, läsa andras bloggar, kommentera osv, för att själv bli uppmärksammad, inser man att det kommer ta betydligt mycket mer tid. Jag har en youtube-kanal jag hellre vill satsa på. Detsamma när det kommer till konsten. Problemet med youtube-kanalen är att ingen nästan hittar ditt. Det är för lite marknadsföring. Att ha med vänner och sprida det på "facebook" verkar inte heller riktigt funka. Jag är en person som bara vill ha vänner jag har träffat på i verkligheten, men min kompis lägger gärna till personer han inte känner (oftast tjejer). Han har typ 900, medans jag har 77. Antag att alla ser detta klippet. Det skulle bli 977 visningar. Men icke. Antar man att hälften skulle se det så borde det ungefär bli 450. Men jag är inte ens nära. I verkligheten hamnar det oftast runt 50. Det är så man blir tårögd, speciellt efter en veckas redigering och allt. Det är lite som de som är ens vänner vill "trycka ner en" för de själva egentligen vill "glänsa". Det är som när man fiskar efter kräfter. Försöker en kräfta lämna buren blir de andra vansinniga och slår den som försöker lämna. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela